Vad gör jag om filmerna är låsta trots att jag har betalat?

Om filmerna är låsta trots att du har en aktiv prenumeration är det bra att kontrollera följande: 

  1. Användaruppgifter: Först och främst är det viktigt att du är inloggad med rätt användaruppgifter. Ibland kan du ha blivit utloggad av misstag, så kolla alltid detta först.
  2. Internetuppkoppling: Kolla även att du har en bra internetuppkoppling. Du kan mäta hastigheten på din uppkoppling här.
  3. Apple-ID: Om du har en iPad eller iPhone och tecknat en prenumeration via iTunes är prenumerationen knuten till ditt Apple-ID. Detta innebär att du kan hämta information om prenumerationen direkt i appen. För att hämta en prenumeration öppnar du appen, utan att logga in. Klicka på en låst film och välj "Redan användare" i nedersta högra hörnet. Därefter väljer du ”Hämta prenumeration” och loggar in med ditt Apple-ID. Om du har använt samma Apple-ID som du tecknade prenumerationen med kommer du nu ha obegränsad tillgång till våra filmer.

OBS: Vill du använda din prenumeration på en Apple-enhet (iPhone/iPad) som inte är kopplad till ditt Apple-ID behöver du först skapa en användare. Öppna appen på enheten som du tecknade prenumerationen från, klicka på i-symbolen och välj ”skapa användare”. Därefter kan du använda din användare och logga in på andra enheter, även på Android och PC. Upp till 5 enheter på samma gång.

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.
Powered by Zendesk