Jag har köpt en prenumeration via iTunes, men har inte tillgång till någon film, hur gör jag?

Detta gäller endast medlemmar som har tecknat en prenumeration via iTunes och som inte har tillgång till innehållet på Min Bio. Kontrollera först att du är utloggad på den iOS-enhet du registrerade dig med.

  • Tryck på menyn (de tre horisontella strecken) i övre vänstra hörnet i Min Bio-appen.
  • Öppna föräldralåset genom att trycka på låset i 3 sekunder och tryck därefter igen.
  • Tryck på Mitt konto (i menyn) och därefter på Logga ut (i övre högra hörnet).
  • Avsluta och starta om appen på nytt.

Koppla nu din prenumeration till en användare genom följande steg:

  • Tryck återigen på menyn (de tre horisontella strecken) i övre vänstra hörnet.
  • Tryck på kom igång!
  • Tryck på Redan medlem? i övre högra hörnet
  • Tryck på Hämta tidigare iTunes-köp. När du fått ett meddelande om att hämtningen är slutförd, tryck på Stäng.
  • Skapa ett användarkonto (din e-postadress samt valfritt lösenord) och bekräfta med Skapa konto. OBS: om du får ett felmeddelande kan det bero på att e-postadressen är registrerad på ett inaktivt användarkonto i vårt system. Kontakta oss på minbiose@nordiskfilm.com för att återställa kontot eller använd en annan e-postadress.

Ditt användarkonto är nu skapat, och du kan använda det till att logga in på andra enheter. Kom ihåg att du kan vara inloggad på upp till 5 enheter samtidigt!

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

0 Kommentarer

logga in för att lämna en kommentar.
Powered by Zendesk